Home / Glasreparatie
Glascentrale Ridderkerk

Glasreparatie

Heeft u ruitschade en snel een glaszetter nodig om ruiten te vervangen? Wij begrijpen dat u bij ruitschade in uw woning of kantoor snel geholpen wilt worden. Daarom is onze glasservice 24 uur per dag bereikbaar. De ervaren glaszetters van Glascentrale Ridderkerk zorgen ervoor dat uw glasschade deskundig wordt hersteld door het plaatsen van nieuw glas. In de meeste gevallen worden de kosten bij een ruitbreuk vergoed door uw verzekering.

Als u ons noodnummer 06-23294750 belt, staan wij direct voor u klaar!

Het kan ook voorkomen dat u aanslag, condens, vocht of vuil ontstaat tussen uw dubbelglas. Dit houdt in dat uw dubbelglas dan helaas lek is. Uiteraard is dit heel vervelend. Daarom helpen wij u graag. Wij kunnen het glas voor u repareren en zo nodig nieuw glas plaatsen. Heeft u lekgeslagen dubbelglas? Dan kan dit helaas niet gerepareerd worden en moeten we het glas vervangen. In andere gevallen bespreken we samen met u een geschikte oplossing voor het probleem.

Glascentrale Ridderkerk
Kaartenmakerstraat 20
2984 CB Ridderkerk
info@glascentraleridderkerk.nl

Glascentrale Oosterhout
info@glascentraleoosterhout.nl
Offerte aanvragen Noodnr: 06-23294750

Glassoorten

Bij ons kunt en terecht voor alle soorten glas, van HR++ tot Glas in lood. Lees hier meer over de verschillen en toepassingsvormen.