Home / Ventilatieroosters
Glascentrale Ridderkerk

Ventilatieroosters

Ventilatieroosters zijn een goede oplossing voor een betere ventilatie in uw woning of pand. Het rooster zorgt voor een gezonder leefklimaat. Voor een gezond binnenklimaat zijn twee aspecten essentieel:

• De luchtkwaliteit
  • De vochthuishouding
Af en toe een raam openzetten is niet voldoende. Dit is namelijk niet hetzelfde als voortdurend ventileren. Alleen als u dag en nacht ventileert met verse lucht zorgt dit voor een optimaal binnenklimaat. Ook is het de beste manier om geuren, vocht en schadelijke stoffen af te voeren. Zo krijgt schimmelvorming geen kans en kunnen zowel klachten als gevolgen van allergieën verholpen worden. Glascentrale Ridderkerk biedt een uitgebreid scala van natuurlijke luchttoevoerroosters van producent Duco en Tunal. Deze voldoen aan alle regels van het Bouwbesluit en de huidige NEN-normgeving. Voor iedere woning, kantoor of pand heeft Glascentrale Ridderkerk een bijpassend ventilatierooster.

Glascentrale Ridderkerk
Kaartenmakerstraat 20
2984 CB Ridderkerk
info@glascentraleridderkerk.nl